poniedziałek, 30 listopada 2009

Rozkład jazdy na poniedziałek ;)

17:00
O kryminałach Stanisława Lema
wykład otwarty
prof. Stanisław Bereś (UWr)
Kawiarnia Literatka, Rynek 56
17:00
Dla niej wszystko (2008)
reż. Fred Cavaye
pokaz filmowy
Kino Warszawa, sala NOT, ul. Piłsudskiego 64a
(wstęp wolny)
18:00
Mity na temat prawa autorskiego
wykład otwarty
Marcin Maruta
Kawiarnia Literatka, Rynek 56
19:30
Dlaczego polskie autorki kryminałów nie są feministkami?
dyskusja panelowa
Gaja Grzegorzewska, Marta Obuch, Katarzyna Rygiel
prowadzi: prof. Inga Iwasiów (USz)
Kawiarnia Literatka, Rynek 56
21:00
Olga Tokarczuk
spotkanie autorskie
prowadzi: Jarosław Klejnocki
Kawiarnia Literatka, Rynek 56

1 komentarz:

  1. Byłam na spotkaniu z Gają Grzegorzewską, Katarzyną Rygiel i Martą Obuch. Spotkanie traktowało o prozie feministycznej w obrębie kryminałów. czekałam na Olgę Tokarczuk, byłam tam przypadkowo, ale Marta Obuch, jako ososbowość, zrobiła na mnie takie wrażenie (osoba pełnokrwista i tak błyskotliwa, że publiczność ożywiała się tylko przy jej kwestiach), że poszukałam jej książek. Jestem po lekturze ,,Diabelskiej ewolucji" i ,,Odrobiny fałszerstwa", bo ,,Precz z brunetami" nie mogęjużnigdzie dostać. Cóż, książki są po prostu świetne. Wbrew pozorom nie traktujątylko o sprawach kryminalnych, ale poruszają niby lekko i zabawnie tyle tematów i podane sąw taki sposób, że można czytaći czytać. Pozdrawiam portal i... autorkę, która ma doskonałe poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń